fredag, september 08, 2006

 

Back in town...

...och det känns bra. Klockan ringde sex. Eftersom min dygnsrytm inte existerar för tillfället kändes det blytungt. Nu plingar det hela tiden på messenger från nyvakna människor. Hallå, vi börjar faktiskt om 40 minuter! Fuska inte med frukosten nu!

I morgon är det sittning för exchangarna och oss buddies. Undrar vad man ska ha på sig (vilken jävla fråga, am I a man or not)? VIS-folket föreslog lite uppklätt för att visa "fadderbarnen" hur en sittning kan fungera. Jo jävlar, kan någon visa mig först? :|

Hmmm, kom att tänka på "His name was always Buddy and he'd shrug and ask to stay, she'd sigh like Twig the Wonder Kid And turn her face away". Varför i hela fridens namn kom jag att tänka på den? Totalt orelevant, förutom "buddy" då. Visst ja, för er som missat den: "Drive in saturday" av före detta husguden Bowie.

Nu drar jag mig bortåt campus. En kopp kaffe innan starten känns befogad.

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?