onsdag, september 06, 2006

 

Gräsligt i hallen och konstiga funderingar...

Nu är det mesta av gräset klippt. Två timmar är omfördelade till morgondagen. Hallen är sopad två gånger och ser riktigt fin ut just nu. Så kommer det att vara till nästa människa promenerar in genom dörren. Suddagumma kommer från jobbet om ett tag, i kväll kommer en kompis och ska spana in nya fiskarna som inhandlades förra veckan, hästarna ska fodras. Minst tre sopningar till alltså - jag ska aldrig mer klippa gräset!

Jag försökte plugga lite men det gick inte, tankarna svepte iväg till något jag läste härom dagen: En tjej kollade om hon var blockad på MSN. Hon fick lite noja. Jävlar vilken noja jag har nu! Efter lite efterforskningar har jag kommit fram till att det finns inga effektiva verktyg för att kunna kontrollera huruvida någon har blockerat mig eller inte. Bra, det är skönt att slippa veta. Men tanken kryper omkring där borta i skuggan. Undrar om det faktum att Sverige inte har haft krig på evigheter gör att vi går runt och nojar och bygger upp lyxproblem? Man unnar sig liksom inte att slappna av och ha det riktigt bra...

Tillbaka till verkligheten, nu är det dags att laga middag. Vad sägs om dubbelpanerad lövbiff, pasta och grönpepparsås?

Comments:
Ja, en ev. köpare får själv betala frakten, dvs sin transport bort till sängplatsen haha

Lövbiff, pasta och grönpepparsås låter alldeles utmärkt. Jag kommer själv svänga ihop något med pasta och köttfärs efter duschen!
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?