tisdag, september 05, 2006

 

Gruppmedlemmar klara!

Så kom då Eva med besked om vilka jag ska dela allt med i nöd och lust under femton veckor. Nåja, kanske inte allt, men mycket. Åhhh vilka braaaiga människor, det här kommer att bli kul! Det enda problemet är att jag nämnde min gamla arbetsgivare som tänkbart företag i projektet. Tänk om de verkligen väljer det, då gäller det att inte bli för mycket ovän med gamla arbetskamrater. Ligga lågt med andra ord...

Eva är härlig förresten, hon illustrerar och stryker under det hon säger med hela kroppen. Energin sprutar! Och hittills har hon inte klättrat på väggarna.

Jäklar vad trött jag är efter natten med floydarna (trots allt). Förbaskade mattpiskartant (ja jag erkänner, hennes hämnd lyckades). Det får bli "Bones" på norsk TV och sedan sängen tror jag. Slut för idag, tack för idag!

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?