onsdag, september 13, 2006

 

Och bara för att verka normal:

Jodå, bowlingen igår var jätterolig. Jag kommer aldrig att bli en riktig bowlare men det är oerhört socialt att fika och rulla lite klot. Bäst av allt, jag lyckades slå lilla syster som kom sist. Tyvärr lyckades hon vara vuxen i sin förlust. Men livet är inte alltid perfekt, bara näst intill... *big smile*

Resultatet tolkat som fan läser bibeln:

Team Winners slog Team Losers stort!

Team Winners = Utbytesstudent Joe och hans fadder: Pellepenna (undertecknad).
Team Losers = Utbytesstudent Benny och hans fadder: Lilla syster.

Resultatet på mer normalt sätt:

1. Joe
2. Benny
3. Pellepenna
4. Lilla syster

Resultatet ur ett nationellt perspektiv:

Tyskland - Sverige: Jättetorsk á la fotbolls-VM för Sverige.

Vi kommer att göra om det så alla kan räkna med chans till revansch!

Comments:
Kära storebror!

Lärde du dig inget av mig i vår ungdom??

Mitt pers lyder på 214, så någon bowling-gen bör väl även du fått?

Blir än mer orolig när jag läser om lillasysters bravader, vad håller ni på med?

Sist men inte minst:
Don't mention the war!!
 
Den genen är förlorad!

Jag fick knappt klotet att släppa handen. Dessutom hade jag ett övertramp när jag äntligen lyckades slå ned nio käglor.
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?