lördag, september 16, 2006

 

Vad händer...

...kanske någon undrar? Nja, inte speciellt mycket. Igår pluggade jag hela dagen förutom den tid det tog att mörda två fiskar. Vad skriver man om det? Nej precis, ingenting. Hittills har även denna dag gått i pluggandets tecken men nu ska det bli ändring. Det ska nämligen gås på FIRMAFEST!

Som alla vet är firmafester farliga saker. Ja visst, härligt härligt, men vad som helst kan hända. Min anknytning till denna firmafest är mitt sommarjobb. På sommarloven händer det nämligen att Pellepenna tar på sig skjorta och lustig slips (med små bussar på) och går ut i verkligheten som en vanlig man. Precis som mr Walker dricker jag då mjölk, i mitt fall för att inte bli av med körkortet. Det är alltså bussfirman som står för festen. Samling hemma hos våra chefer för lite (läs mycket) alkohol för att vi ska bli lössläppta och därefter avfärd mot hemligt mål. Givetvis håller firman med chaufför som strax hämtar oss här hemma och i natt returnerar oss till samma adress. Fattas bara, det är ju trots allt en bussfirma.

Det finns alltså förutsättningar för nattens/morgondagens blogg så ge inte upp kära läsare. Händer inte några spektakulära saker kan jag alltid ljuga ihop något!

P.S. Ni i klassen som läser här: Vad hade ni för er på nollningslägret? Jag har fått hundratalet foton. På en mycket stor del av dessa pågår lustiga orgieliknande tjejaktiviteter som skulle kunna få Joey och Chandler att gå i spinn. På andra är det mycket nakna grabbrövar. Måste jag välja ligger min smak åt samma håll som Joeys och Chandlers.

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?