söndag, oktober 08, 2006

 

Beware of "Internet access point"...

...när ni reser i Italien! Nu är jag ovän med en ragata som jobbar i receptionen på den anäggning vi bodde på när vi rest vidare från Florens. Trettio minuter vid hotellets dator betydde ungefär tre minuters effektiv tid i cyberspace. Resten gick åt till att svära och påminna mig själv om att alltid kopiera långa inlägg till minnet innan jag (försöker) posta inlägget!

Tja, jag får försöka skriva ikapp lite av "resedagboken". Eftersom vi startade hemresan klockan fem i morse och kom hem för bara en timme sedan så blir det inte så mycket skrivande ikväll. Jag tror jag helt enkelt ser på "Mord i sinnet" istället och skriver vidare i morgon. Var här och läs då! ;)

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?