måndag, oktober 16, 2006

 

Intet nytt under solen!

Vilken sol förresten? Här har varit jämngrått precis hela dagen. Enligt rapporter från Göteborg är läget där lika illa. Tänk om vi svepts in i en gråhet som håller greppet till våren kommer? Hjälp, här kommer vinterångesten smygande redan i oktober! Men om jag andas djupt och analyserar mig själv så tror jag att dagens vinterångest hänger ihop med att jag inte satt foten utanför dörren idag.

Jag sitter alltså här i soffan och snörvlar och pluggar. Det har jag gjort sedan elva i förmiddags med ett litet matavbrott. Fast egentligen har jag nyss slutat att plugga så nu snörvlar jag och bloggar istället. Livet är en fest!

Av uppenbara skäl har jag inte så mycket att skriva om idag så jag säger bara mossa, mossa och rekommenderar "Trainspotting" som börjar 18:30 på Canal film 3.


Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?