onsdag, oktober 18, 2006

 

Känslan sitter kvar länge!

För visst är det väl som en liten orgasm att avsluta en deluppgift på tentan och få slöa resten av kvällen? Den känslan slås bara av det magiska ögonblick när man trycker på "Skicka och ta emot" och känner hur hela den kompletta tentan korsar cyberspace på sin väg till handledaren. Man riktigt ser framför sig hur handledaren tar emot sitt mail, öppnar det och sedan börjar läsa lite förstrött. Plötsligt rycker handledaren till, sätter sig upp i stolen och börjar läsa med stor koncentration. Efter ett tag ser man hur ett belåtet och lätt drömskt leende börjar sprida sig på handledarens läppar.

Oooops, här sitter jag och drömmer mig bort. Det började likna Songbirds drömmar om handledare Renee! Fast mina drömmar var nog en mer intellektuell kusin till hans mer erotiska variant. Hehe...

Så vad ska jag nu använda friheten till i kväll? TV går tyvärr inte att titta på kan jag konstatera efter en snabb blick på programmet. "Bonde söker fru" är en av kvällens smarta programpunkter. Nej, det får bli den pågående boken: "Män som hatar kvinnor" av Stieg Larsson. Läs den!

Visst ja, en kopp svart the får det nog bli också, eller kanske grönt i kväll?

Comments:
mmmmm beeeer....mmmmm Renéeeeeee....mmmm ge mig.....hahahaha :P
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?