lördag, oktober 21, 2006

 

Äntligen lördagskväll!

Med hjälp av mina rubriker kan man konstatera att tiden faktiskt inte står still. Fantastisk blogg detta, den hjälper till att förklara det mesta!

Men som sagt, äntligen lördagskväll! Fast egentligen vet jag inte varför jag säger "äntligen"? Trots en del gnäll från min sida, vilket i första hand syftar till att förstärka min image (ni tror..) i motsats till min identitet (jag vet...) så tycker jag faktiskt att det är roligt att plugga. Okej, just nu så har föreläsningarna inte känts så där fantastiska. Ämnet är inte världens roligaste heller. Men att skriva, det är sååå jävla roligt!!! När tidpressen dessutom lagt sig och jag bara har en uppgift kvar (och fyra dagar till inlämning) så känner jag mig nöjd. Jag firar detta genom att vanka runt i huset och stråla för att sedan sätta mig och äta en fantastiskt god tomatsoppa, gjord på egna tomater från växthuset. Det gjorde du bra Suddagumma! Varma smörgåsar och lite vin sätter pricken över i:et.

Till välbefinnandet bidrar bakgrundsmusik från Belle & Sebastian idag med (tack Leo J) och Patty Griffin (tack Lilla syster).

Så hur firar då mina kamrater på Campus att det är lördagkväll och att de (förhoppningsvis) kommit ett steg närmare tentainlämning under dagen? Jo så här:

Ängeln skriker ut sin glädje: "Lördagkväll på Campus=fest, fest feeeeeest!
Lilla My ägnar sig åt "tonårsfylla". Hjälp! Nåja, det är kanske hennes sista chans att spy i skorna. Snart är hon vuxen!
Karate Kid säger: "Wake up, time to dieeeeeeeeeeeeee"! Hmm jaja, kampsport kan förändra den bästa. De har ju andra värderingar än oss också. Typ livet efter detta...
Pelin talar om ett välförtjänt party...
Lilla syster befinner sig tydligen på detta party. Välförtjänt eller ej?
Balder-tösen befinner sig i gyttjan där hon febrilt letar efter sin hjärna
Songbird tillbringar kvällen med att älska Poffie
Leo J. har en seg kväll (förmodligen på grund av litervis med rött the.

Så, nu vet alla ni andra hur alla vi har det en lördagskväll. Vi ses i morgon!

Comments:
Om jag inte missminner så gillade du Pink Floyd!?

I vilket fall, så måste jag säga att Comfortably Numb är kvällens låt!

Sjukt bra!
 
En av the bästa låtarna! Men "Wish you were here" och "Shine on you crazy Diamond" kommer etta och tvåa. :)
 
klart att det var ett välförtjust festbrake!! förstår inte ditt frågetecken efter att du skrivit att jag var där... :P
 
"Välförtjust"? Lilla syster, festar du fortfarande? :-P ;)
 
jag skrev ju FEL!! du fattar ju vad jag menar... :P
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?