fredag, oktober 13, 2006

 

Nu är det synd om mig igen minsann!

Det ryggonda var nog någon attackinfektion för när det gick över dagen efter fick jag ont i halsen. Det halsonda slog över i världens snorattacker så nu kan jag inte lägga mig och sova för då korkar näsan igen och jag får panik! Dessutom rinner ögonen så kudden blir blöt. Feber har jag också. DET ÄR SYND OM MIG!

Till råga på allt elände ska jag köra till Gbg i morgon och dessförinnan ska jag göra en intervju till vårt grupparbete redan klockan nio på morgonen. Men vad gör man inte för gruppen? Att offra sig lite för Ängeln hade känts helt okej innan gårdagens bowling men nu är den tiden förbi. Och att offra sig för den där morgonsura Leo J. som bara tjatar om rött the hela tiden känns ännu värre! Äh, jag skojar bara. Ni vet att jag avgudar er!

Jag klarade i alla fall av dagens föreläsning innan jag på ett mycket karlaktigt sätt vek ned mig. Och det var tur för det var en jäkligt spännande och lärorik historia. Dessutom gillar jag Eva vad-hon-nu-hette-i-efternamn. Jag kanske skulle rikta in mig på genusstudier?

Lilla syster, Balder-tösen, den Onde och jag stack till pizzerian på lunchen. Joseph kom och snackade lite med mig när jag hämtade kaffe. Jag fick förklara att det inte kunde bli tal om någon puss idag eftersom jag var förkyld. Han tog detta besked med fattning!

Apropå mitt nyväckta intresse för genusstudier så tror jag att Balder-tösen skulle tycka det passade mig. Det elaka stycket skrev i sitt block att jag är feminin! Det var det fräckaste, och detta bara för att jag också vill vara med i Gossip-girls och sitta i rosa pyjamas bland kuddarna i sängen och småsnacka med tjejerna. Ärekränkning! Hur kan en karl som inte klarar av en förkylning vara feminin? Och vad är det för fel på rosa? Det är bara på bowlingklot jag inte gillar färgen riktigt! :-P

Comments:
Skall plocka me dig på helnatts-sutarfiske nångång hemma i jkpg. Så får vi se vem som är piggast ^^

Hahahah och rosa har alltid varit färgen jag associerat med dig =P
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?