tisdag, oktober 10, 2006

 

Resedagboken, dag 6:

Dag sex var alltså torsdag. Efter allt flängande på vägarna beslöt familjerådet att det skulle vara en lugn hemmadag idag. Vi stannade alltså på Riva del Sole och unnade oss en sovmorgon. Efter en sen frukost stack la famiglia ned till stranden. Det var fortfarande 24-25 grader i vattnet så badande i pool var aldrig ett alternativ. Det var lite synd ur fotosynpunkt egentligen. Jag minns förra gången vi var här. Då tog vi en massa roliga bilder på varandra när vi var iförda badmössor i poolen (det är nämligen tvång på sådana). Vi såg ut som levande kondomer som hoppade omkring!

Själv skolkade jag från badandet och höll till på verandan i sällskap med Katherine. Jag hann faktiskt läsa ett par kapitel innan det var dags för lunch. Efter mat och pliktskyldigt strandtennisspelande och ett dopp så läste jag ett kapitel till. Jävlar vad jag kände mig självgod och nöjd sedan!

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?