söndag, oktober 22, 2006

 

Skönt med en mellandag!

Idag putsade jag bara lite på gårdagens uppgift. Det var operation läsbarhet som genomfördes! Efter det hade jag helt enkelt inte lust att plugga så det blev lite praktiskt arbete på gården istället (med betoning på lite). En uthusdörr blev i alla fall reparerad och verandamöblerna åkte in under tak. Detta, mina vänner, betyder att hösten är här. Usch!

Efter detta slit var det lagom att slå på TV:n. Det ärorika Djurgårdens IF skulle piska BK Häcken. Och tro det eller ej, vi lyckades faktiskt idag. Härligt! En kompis sa att vi djurgårdare lider om vi förlorar och när vi vinner känner vi knappt någon glädje, det ska liksom bara vara så. Jag tror han har rätt! Vad patetiskt egentligen...

Nu avslutar jag slappardagen med att titta på "Terminator 3". Jag vill ju inte stänga ute allt intellektuellt bara för att jag inte pluggar. Hjärnan måste ha sin stimulans hela tiden! :-P

Comments:
Terminate the tenta plix :D
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?