tisdag, oktober 10, 2006

 

Tvångstankar attackerar mig!

Jag har fått ont i ryggen. Det sitter under högra skulderbladet och gör ont när jag andas djupt. Så nu har jag suttit här i två timmar och tänkt på att inte andas djupt med påföljd att jag inbillar mig att jag inte får luft. Därför måste jag ta djupa andetag hela tiden och då gör det ont! Fan, hur manisk kan man bli?

Dessutom gör det extra ont att ha ont när man är kille! Tänk vad skönt det skulle vara att vara tjej så man inte kände smärta. Då kunde jag föda barn, ta sprutor och skära mig i fingrarna utan att det gjorde något. Man kunde ta livet med en klackspark helt enkelt. Ni har det allt bra ni tjejer!

Nåja, jag lär väl inte dö av smärta denna gången heller. Dessutom känns det mycket bättre nu sedan lilla syster tröstade...

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?