tisdag, november 07, 2006

 

Det är mycket nu!

Grupparbetet om ledning och kommunikation kommer att kräva en hel del framöver. Tre veckor kvar till inlämning och de går jäkligt fort! I morgon ska vi börja förbereda Stockholmsbesöket i den andra gruppen. Två A4-sidor per studiebesök. Vår grupp fick den tvivelaktiga äran att förbereda två av besöken istället för ett. Men vi kan lägga tonvikten på research och frågor under besöket, redovisning i efterhand kunde vi tydligen göra lite hur vi ville med (som kompensation). Jag undrar när vi ska hinna arbeta med MKV-dagen?

I morgon åker jag tillbaka till ön. Med i packningen har jag alltså en hel del att förbereda och skriva om. Dessutom behöver jag läsa en bok till samt göra mer research (surfa fram lite) till grupparbetet. Det blir tuffa dagar! Men lite annat ska jag väl kunna hinna med också. Vi ska bland annat sätta snöpinnar på söndag, jippi! :-S

Blä, jag går och lägger mig...

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?