söndag, november 19, 2006

 

Det spelas underlig musik...

...i ö-hemmet. Jag kom på mig själv med att både välja ut och skråla med i diverse underligheter medan jag diskade. Vad sägs om följande:

Atomic Kitten - Eternal Flame. Nätt och jämt politiskt korrekt men med härligt gung!
LeAnn Rhimes - Can't Fight The Moonlight. Jag skäms!
Chess - One Night In Bangkok. Jodå, nostalgi i alla fall!
Kendall Payne - Closer To Myself. Nu börjar det gå för långt!
Pretenders - Angel of the morning. Diskarlåt!

...coh så vidare. LeAnn Rhimes och Kendall Payne var de verkliga lågvattenmärkena. Slå mig med en planka i huvudet så jag hittar tillbaka till bra musik igen! Men samtidigt är det bra pre-partymusik och det blev fart på diskborsten. Britney fick i alla fall vara ospelad Lilla S, så det kan du inte reta mig för. :-P

Nu ska jag försöka återgå till ordningen. Disken är klar och här ska nu spelas Anna Ternheim, Lisa Ekdahl och Jakob Hellman under matlagningen.

Comments:
Var det idag det var bröllopsdag? Då får jag ta och passa på att önska dig och din fru en härlig dag!
 
Tack kompis! Hur kom du på det? Jag brukar väl häva i mig skumpa och lite extrasmarrigt vin mest varje skollunch. :)
 
hihihi... du menar att leann rhimes är mindre att retas för än britney??! du tror sååååå fel... :P
 
Det var väl själva faaaan! Här försöker man anpassa sig och vara till lags. Men bjuder någon på något? Nä, precis! Jag ska bli hård och otrevlig nu, fast det bjuder mot min natur! Grrrr....
 
Usch vad jag lät, jag hoppas glimten i ögat lyser igenom. (F)
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?