fredag, november 17, 2006

 

Fredag eftermiddag...

Denna berömda stund i veckan har infunnit sig! Jag har handlat ihop det som saknades bland ingredienserna i köttfärs och paprika-receptet. Jag föll för frestelsen att slinka in på Gröna skylten och köpa några "Leffe blonde" och sprang förbi det ställe som de toleranta bland öns lilla bybefolkning kallar "bokhandel".

Från bokhandeln kom jag ut tomhänt, men med kassar innehållande mat och dryck kändes fredagen ändå räddad. På vägen hem passerade jag utbildningschefens kansli och funderade ett tag på att gå in och diskutera grupparbetet över ett par pilsner men hjärnan sa nej, högt och tydligt!

Nu sitter jag här med en Leffe vid datorn iklädd täckmanteln "skriva på grupparbetet". Jag kan nog säga att som täckmantel fungerar det. Som grupparbete? Njaaa...

NU kan ni börja oroa er Ängeln och Leo. ;)

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?