tisdag, november 21, 2006

 

Grattis Lilla syster...

och välkommen in i vuxenvärlden! Är det detta som kallas evolution?



För övrigt regnar det hela tiden och jag börjar fundera på om det är lokalt, det vill säga lokalt regn över mig? För att undersöka detta möjliga fenomen reser jag nu från ön och mot stan. Hoppas det blir skillnad! Annars omöjliggör vädret kvällens nöjesplaner. Jag ställer INTE bilen och regnpromenerar i en och en halv timme för nöjet att få hälla i mig öl på Stallarna.

Äntligen är jag lite nöjd med fältstudieskrivandet. Jag skrev ut det jag fått ihop och satt sedan och klottrade kommentarer på papperet och disponerade därefter om lite. Tänk vad en utskrift är överlägsen en skärm när man ska läsa!

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?