fredag, november 17, 2006

 

Ja vad fan, har jag nu länkat så...

En utländsk man runt 40 kommer in i butiken och går fram till en anställd:

Den utländske mannen: Ursäkta, har ni gabasallad?
Den anställde: Gabasallad, vad är det? Menar du potatissallad?
Den utländske mannen: Nej, gabasallad. Du vet, gabasallad, alla äter det!
Den anställde: Du får ursäkta mig men jag vet inte vad gabasallad är. Kan du säga det på engelska?
Den utländske mannen: Ok, have you gabasallad?

Den är så rolig! Hahahaha...

Och ni på "Tjuvlyssnat", det är ingen ide att ni spärrar "kopiera" på er sida, jag skriver ganska snabbt. Och blir det längre historier ber jag Leo J. att skriva av dem. 4 sekunder max! :-P

Jag kom att tänka på en sak (och jag berättade den nyss för fru B): När vi var i Fjollträsk åkte vi tunnelbana från Hornstull till Östermalmstorg på väg för att besöka töntarna på Svenskt Näringsliv. När vi gick av vid Östermalmstorg så skrattade den Onde och när jag frågade vad han garvade åt sa han: "Såg du ungen i barnvagnen"? "Jaa" svarade jag. "Jag lekte arga leken med barnet" sa den Onde. "Efter en minut slog barnet ned blicken"!

Min första tanke var att den Onde var hemsk. Men när jag tänkt efter ett par sekunder gratulerade jag honom. Det låter hemskt, men har ni sett ett barn i åldern mellan åtta månader och ett och ett halvt år stirra ut er någon gång? Då förstår ni. De är som en reinkarnation från landet ingenstans. Jag kommer alltid att tänka på Linda Blair i "Excorcisten"! Well done du Onde (fast Suddagumma tycker att du är hemsk)!

Comments:
hihihi... fy vad roligt! stackars unge! men ger man sig in i leken får man leken tåla... och möta just niclas i en sådan lek kan ju vara lite klurigt att vinna... :P
 
Ojojoj, gissa om jag var stolt när vi klev av tunnelbanan. En liten unge kan vara fruktansvärt svårbesegrad i arga leken.

Inspirerad av Songbird ska jag nu lägga till det i mitt CV: Seger mot en tvååring i arga leken.

Nåja, det var nog fan det enda bra som hände i Stockholm. 08-land och alla jävla O8or är så jävla störiga...
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?