torsdag, november 09, 2006

 

Jag funderar på att flytta till Campus!

Jag tänkte skaffa en liten etta där som jag kan möblera genom att täcka golvet med tidningar. Sedan ska jag sitta i den lilla lägenheten och spela trumma hela dagarna. Ja, om jag inte cyklar förstås.

Nej då, var bara lugna. Jag ska inte flytta till Campus på allvar. Jag blev bara så avundsjuk när jag läste på Songbirds blogg: Han har fått en stalker! Jag vill väl också ha en egen stalker! Nyfiken som jag är fick jag glida iväg via länken till Songbirds beundrare och tjuvläsa. Det var där jag fick inspiration till att skaffa trumma och bo på Campus. Jag tror jag skulle bli en utmärkt trummis. Det kan väl i alla fall inte vara så svårt att bräcka en pojkspoling på fyrtiofem, en bra trummis ska ha hunnit skaffa sig lite livserfarenhet!

När jag resonerade med Songbird om mina tankar var hans första fundering om jag har någon trumma. Hmmm, det är ett problem förstås. Men jag har en cykel och det är alltid en början. Och Songbird har gamla tidningar som jag kan få (till golvet). Sedan kom jag på att min äldsta skönhet faktiskt har en trumma som hon köpte i Indien. Den kan jag nog få överta, det är ingen som spelar på den. Den står jämt ute på hennes balkong för den är full av pyttesmå termiter som inte vill dö...

Comments:
Jag är helt övertygad om att du får en stalker snart...ge inte upp!
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?