fredag, november 17, 2006

 

Jag kryper till korset...

...och länkar slutligen till "Tjuvlyssnat". Jag gillar inte att de har fler läsare än vad jag har (sagt på ett ironiskt och ödmjukt sätt) men jävlar vad den bloggen är ROLIG!

Hmmm, det känns som om detta är en bloggfredag. Hoppas jag inte kommer att skriva fler än fyra-fem inlägg i varje fall. Börjar jag stava fel så be mig att sluta och gå och dra täcket över mig istället. Men vi är inte där än på långa vägar! :D

För att försöka hålla en röd tråd genom kvällens inlägg kan jag meddela att köttfärsen just nu puttrar tillsammans med lök och kryddor. Paprikan är urtagen, ugnen är på uppvärmning och det luktar förföriskt! För övrigt är grupparbetet nedprioriterat till förmån för en "Leffe" till!

Comments:
Yeeeaaah..you go man!
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?