fredag, december 08, 2006

 

Dags för besök i den trevliga staden igen!

Om några timmar rullar bilen mot västkusten. Det ska festas på 50-årskalas. Fast i detta fall så är det 2x25 år som ska firas. En kaotisk hundrapersonersfest väntar. Temat är "Fult och färggrant". Ful är jag ju redan så från början tänkte jag nöja mig med en skjorta och en illröd näsduk uppstickandes ur bröstfickan men jag har beslutat mig för att satsa lite mer på temat. Jag hittade nämligen en slips med färggranna bussar på. Meningen är att jag ska ha den när jag jobbar men den är så ful att jag vägrar. Nu kommer den alltså äntligen till användning!

Vad skönt det ska bli att hänga med folk i lite mer mogen ålder. Samtidigt känns det nervöst. Att ta steget från umgänge med folk som är runt 20-21 år till minglande med vuxna människor kring 25-28 känns lite ovant. Men det ska nog gå bra. Det blir i alla fall skönt att bara få koppla av och slippa hjälpa till med rosetter på skosnören och felknäppta jackor hela tiden. Hehe...

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?