onsdag, december 20, 2006

 

Jag har blivit kändis!

Äntligen lossnar det i bloggvärlden och de andra skribenterna börjar citera mig. Till exempel på denna sida: Tigerkaxman

Det är extra roligt att Tigerkaxman tar ut de intellektuella svängarna lite och analyserar det intellektuella samlaget samt försöker titta framåt. Tack Tigerkaxman! Jag läste lite här och där som hastigast på din blogg och jag ska läsa mer framöver, den verkar spännande. Men lite misstänksam är jag allt, vem kommer på att söka på "intellektuellt samlag"? Men jag ska nog ligga lågt, min sida var förmodligen enda träffen och vad säger det då om mig?

Jag ska försöka att inte låta detta kändisskap förändra mig. Alla gamla vänner ska känna att de fortfarande kan tala med mig precis som om jag vore en vanlig man. Men ni måste tänka på att tala lite högre än vanligt. Det är en hel del vindbrus här, högst upp på piedestalen.

För övrigt går livet vidare, idag är det proklamerat jullov! Eller rättare sagt, jullov proklameras inte, då blir vi av med våra lån och bidrag. Vi har i alla fall en rätt lugn period framför oss. Ett litet fältarbete (dvs. ett intellektuellt samlag) ska genomföras och sedan har vi en hemtenta att göra under jullovet. I övrigt lugnt och skönt ända till den 18:e januari. Just nu känns det härligt, om max två veckor kommer jag att sakna det...

Comments:
jag ska nog allt knuffa ner dig från piedestalen ska du se!! :P
 
Nu ska du inte vara avundsjuk. Du kan få sitta bredvid mig korta stunder! ;)
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?