fredag, december 15, 2006

 

Jag lider av svindel!

Så var det sagt, jag är alltså inte helt perfekt! Fast om rätta ordet är "lider" är jag osäker på? Jag lider egentligen inte av svindel eftersom jag försöker undvika situationer som utsätter mig för detta lidande.

Hur som helst kom jag att tänka på min lilla defekt när jag hittade följande länk på ett forum: Usch och fy!

Den promenaden är nog det sista jag skulle kunna tänka mig att göra!!!

Jag kände mig ganska tuff när vi hälsade på kompisar i Norge och tog promenaden upp till Predikstolen. Helt plötsligt blev det trånga passager runt bergsklackar. Det var skaplig fallhöjd men inga skyddsräcken! "Du är inte i Sverige nu" sa min norska kompis kallt när jag ifrågasatte bristen på skydd på en turistled.

Vi är nog ganska överbeskyddade i det här landet, skönt!

Nu måste jag nog avsluta bloggandet för denna gång. Eric Louw skriker om att bli färdigläst. Jag undrar om inte journalisterna får svindel när de läser den boken? Visst ja, de kan ju inte läsa (i alla fall inte stava), det tänkte jag inte på...

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?