måndag, december 04, 2006

 

Kursen slut...

...och det känns inte helt bra.

Visst har vi haft kul och visst har vi utvecklats men betygsmässigt blev inte den del av tentan vi nu fått tillbaka vad jag hoppats på. Det känns som om kraven ökar. Men ska kriterierna bli tuffare? Är det inte vi som ska utvecklas så att våra resultat blir bättre?

Nåja, jag är lite less och bitter just nu. I morgon kanske jag upptäcker att kritiken är befogad? I kväll förbehåller jag mig dock rätten att tycka att fyra positiva kommentarer av typen "bra infallsvinkel" borde sudda ut en "du kunde analyserat mer på denna del". Ge mig ett VG för fan!

Men det är ingen idé att gnälla. Min uppmuntranspresent från Lilla syster förklarar hur det är:

"But you can't jump the track, we're like cars on a cable,
And life's like an hourglass, glued to the table
No one can find the rewind button now"

...och utan rewind-knapp är jag tvungen att titta framåt (tack och lov). Nu ska här skrivas fantastiska tentor och grupparbeten innan (och efter) jul. Leo J. funderade på att börja intervjua redan idag (han har damp) men jag gav honom en mogadon så han lugnade ned sig!

Gruppen, ni vet att jag älskar er. Nu ska vi slå världen med häpnad!

Comments:
du glömde raden: "breathe, just breathe"... plus; "There's a light at each end of this tunnel" :D
men hon är MIN! don't forget! :P
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?