onsdag, december 13, 2006

 

Musikkväll!

Ibland far bara musikvansinnet över mig. Ibland upptäcker jag dessutom att jag upptäcker musik som alla andra redan upptäckt för länge sedan. Just nu snurrar "The Knife" för fullt inne i datorn. Nja, snurrar? Jo men hårddisken snurrar i alla fall och så kommer det ut plastigt ljud ur högtalarna på den bärbara. Jag orkar tyvärr inte upp ur soffan och fixa en bättre musikmiljö...

Tillbaka från tekniken till innehållet. Nyss lyssnade jag på Nelly Furtados "Loose". Jag vet inte riktigt vad jag tycker, "Maneater" har i alla fall gått för ofta på radion! Men något som lät jäkligt bra var "The Sounds". I övrigt har jag lyssnat ganska mycket på "Red Hot Chili Pepper". Leo J. skickade över fyra album förra veckan. Lite nostalgi som känns fräscht igen! Tack för resten Leo, du är snäll. Jag vet en annan som inte är lika snäll, jag har nämligen blivit musikportad hos den elakingen! Så här sitter jag sorgset med bara en Anna Nalick-låt...

Comments:
Tack för Nalick-CD:n Andjoh! Tänk vad bra det är att ha en blogg och kompisar som läser den. ;D
 
tsssssssss!! jag är inte elak!! det var du som snodde min musik och då går det som det går. :P
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?