onsdag, januari 24, 2007

 

The big bang har inträffat!

I det här fallet betyder det att en heldag i juridiken med föreläsning och seminarier krockar med MKV-dagen. Hur ska nu skolan reda ut det här? För det får de kära ansvariga sköta. Jag gör som Pilatus - jag går och vaskar händerna!

För övrigt får jag hälsa Mentalblaze välkommen till den trogna skaran av läsare. Jag vässar pennan och får försöka tänka på vad jag skriver. Förresten Lilla syster, han påstår, och jag citerar: "Jag har oftare rätt än hon har". Det där får ni göra upp, jag törs inte blanda mig i!

Nu ska bilen till verkstad. Är du beredd Staffan, jag kör nu!

Comments:
tsss, Du skulle bara veta hur länge jag följt eskapaderna här...
 
det var det värsta!!! att du ens citerar sånna felaktigheter här. skamligt... tycker det är högst uppenbart att jag alltid har rätt.
 
Du är upplärd av en mästare, men till den nivån har du inte nått än.
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?