tisdag, januari 02, 2007

 

Inget händer...

...i alla fall inget som direkt är värt att berätta. Sedan 23:e december har jag nog bara lämnat hemmet tre gånger! I onsdags var vi på bio (som jag berättat om tidigare), i fredags körde jag ena dottern till bussen och sedan gjorde jag en intervju till ett grupparbete (det har jag också berättat om) och igår körde Suddagumma och jag tjugotre mil för att hälsa på en gammal kompis som flyttat.

Det besöket var roligt även om jag drog mig i det längsta. Dels var det en jäkla lång resa och dels skulle halvstormen från västkusten komma över hit till östra sidan under kvällen. Men vi kom hem i tid för att slippa det värsta, även om jag fick hålla hårt i ratten på slutet.

Dagarna går åt till att sova länge, läsa julklappsböcker och plugga...

Comments:
God fortsättning på det nya året Buskis! =)
 
Detsamma till dig!

Glöm inte att vända tillbaka dygnet innan vi ses. :-P

Det lär förresten jag också få bekymmer med...
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?