lördag, februari 17, 2007

 

Åh vilken bra helg!

Det är ett roligt grupparbete och en bra grupp. Det går så bra nu att det är helt okej att sitta med det fredag-lördag och det är kul att sitta och bolla arbetet med Jen G. Är inte detta arbete ett VG så har skolan slutat med det betyget utan att ha berättat det för oss. Nu ser jag fram mot att vi syr ihop det med gruppen på måndag!

Sedan har jag återupptäckt "Shogun". Jag drabbades av lästorka och fick leta runt i bokhyllorna efter möjligheten till recycling. Och där stod boken tillsammans med de andra i Clavells Asiensvit. Jag gillar böcker som inte är så förbaskat tunna. Många hinner man precis komma in i och börja njuta av när de helt plötsligt tar slut. Den här klumpen är på cirka tusen sidor så den räcker ett tag. Det kan dock vara lite riskabelt att ligga i sängen och läsa den. Man vill inte somna och tappa den i ansiktet. Tur att det är en pocketupplaga!

Den här boken skulle du nog gilla Leo J! Lilla syster gillar ingenting jag gillar i bokväg så ditåt skickar jag ingen rekommendation. :-P

Comments:
hahaha... vi tycker ju samma om MINA rekommendationer... :D
 
kolla när detta inlägg blev skickat
 
Morgonpasset Niklas? :D
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?