onsdag, februari 07, 2007

 

I morse sa jag att jag skulle ta det lugnt...

...resten av dagen. Jag ljög! Igen! Jag har nyss varit tvungen att skotta på nytt för att ha en chans att komma ut och iväg till stan i morgon bitti. Det ryktas nämligen om mer snö i natt. Snyft! Vilken tur att jag har hyresvärd i stan. Jag förväntar mig att det är skottat och klart och bara att slänga in bilen på min parkering när jag kommer till mitt lilla hyresrum. Hör ni det hyresvärdar! Visst nej, ni läser ju inte här.

I morgon ska vi ha textseminarie. Hmm, heter det "seminarie" eller "seminarium"? Hur som helst, vi ska redovisa varsitt kapitel i Gillespie. Kan jag rabbla flytande och elegant utan att titta i mina anteckningar tro? Nej glöm det, tiden vill aldrig räcka till riktigt. That's the story of my life!

Comments:
ääääsch! du är för ambitiös! så länge man har vettiga sakeratt säga så skit samma om man har manus med sig.
 
Så ska det låta! :D
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?