tisdag, februari 20, 2007

 

Jag har ont i huvudet - grannen har ont mellan benen?

Usch vilken hemsk dag. Jag har precis kommit tillbaka till ön efter ett seminarium där grupparbetena presenterades. Det var hårda tag, några grupper blev sågade efter vad jag förstod och just nu är det mycket ledsna kommentarer på messenger. Men jag tror och hoppas att vår grupp klarade sig bra. Men när man står där framme och får kritik bör man undvika att säga: "det var ju bara ett poäng". Ett poäng innebär 30-40 timmar så i en grupp med fyra medlemmar handlar det om 120-160 timmars arbete.

För övrigt har jag haft huvudvärk hela dagen. Jag tror det är grannens fel för han har precis skaffat flickvän. Jag la mig vid halvtolv-tiden igår och var så där precis på sovgränsen strax innan tolv när det plötsligt lät som någon hade startat porrbio i huset. De hade tydligen väldigt trevligt en trappa ned i mitt lyhörda hus. Jag unnar dem det men jag blev klarvaken och låg sedan länge innan jag kunde somna. Sedan sov jag tydligen på nacken, för som sagt, jag vaknade med huvudvärk. Men nu börjar den äntligen släppa.

Tentapluggandet får i varje fall vänta till imorgon...

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?