onsdag, februari 28, 2007

 

Kvällens film: Blood Diamond...

Jajaja, Leonardo DiCaprio i all ära men jag tycker han måttligt bra så honom får ni tjejer snyfta över. Själv snyftar jag möjligen över Jennifer Connelly men framförallt över en häftig och gripande film. Jag måste verkligen lära mig att skärpa till mig när jag ser på film!

Afrika är en blandning av elände och livsglädje. 200 000 barnsoldater talar sitt eget tydliga språk. Hur som helst, jag orkar inte recensera filmen utan nöjer mig med att tipsa om den. Läs själva på IMBD.

Comments:
Jag kan bara hålla med dig! Jag har haft ögonen på den filmen och ska se den på bio sen när jag får lite tid över...
 
Du måste se The Departed!! Asbra film, och Leo är skitbra i den! :D hehe
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?