måndag, mars 05, 2007

 

Nu är lilla Suddagumma på G igen.

Skönt! Det ryktas om att hon får komma hem i morgon igen. Det var virus på balansnerven vilket tydligen är ofarligt och reparerar sig själv. Idag hade hon fått eget rum och färg-TV. Unga Elinar kryllade runt fötterna och undrade om hon ville ha ljust eller grovt bröd. Jag blev riktigt avundsjuk!

Å jag ska skura trappan och jag ska bona golv
å jag ska hinna in till banken före klockan tre
Å jag ska stämma om pianot
jag ska måla om i köket...

...skrev Povel Ramel om jag kommer ihåg texten rätt. Jag får väl ge hästarna mat och städa kattlådan åtminstone.

Comments:
Jag har samma åkomma som Suddagumma. Jag lider som mest av den när jag har varit ute på krogen...hahaha ;) :P

Ja, Roxette är the shit som dagens ungdomar säger...hahaha Fast inatt är det helt annan musik som gäller! Sitter och försöker trassla mig igenom Yttrandrefriheten med lite Pink Floyd, Blur, Richard Ashcroft och Coldplay..blandad kompott alltså.

Apropå yttrandefrihet: BOMB BOMB BOMB VITA HUSET BIN LADEN KISSEKATT BOMB BOMB BOMB

(Fråga mig inte varför jag skrev kissekatt, tyckte det lät kul bara...hahaha :P )
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?