torsdag, mars 29, 2007

 

Upp klockan åtta, en rask surfning...

...genom forum och bloggar i sällskap med en stor balja kaffe. Därefter lite datastrul (tack så hemskt mycket Bill Gates) och en knapp timmes pluggande. Sedan följde tre kilometers promenad i härligt vårväder och en stadig frukost vid hemkomsten.

Nu har jag försökt plugga i en timme igen men det tar emot lite idag. Jag har ett surr i huvudet som stör koncentrationen. Pre-abstinens? Det kanske är ekonomisk ångest, jag beställde däck och fälgar till båda bilarna igår. Där rök 120 procent av månadens CSN-bidrag. Varför måste man ha bil(ar)?

Nu provar jag att ta med mig Olsson ut i solen istället och ser om hjärnan fungerar bättre i friska luften.

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?