onsdag, april 18, 2007

 

Hemma på ön igen!

Det är första gången på två veckor om man inte räknar de timmarnas sömn som hann bli mellan USA och Gbg. Nu ska det bli skönt att få vara sjuk och bli ompysslad på hemmaplan!

Idag hade vi information inför B-uppsatsen. Lärarna hade fått för sig att de kunde placera oss i grupper. Men så lätt gick det inte att fösa in oss i fållorna. Vi valde grupper själva istället och det kunde bildas en "ö-grupp" enligt planerna. Jag får den stora äran att jobba med ett gammalt team: Jen Grusplan, Ängeln och Lilla syster. Jag ska kanske påpeka att jag gillar att bli tvångsindelad i grupper då och då. Men i B- och C-uppsatser bör man få välja själv. Det känns bra att få leka med GG igen - trots att de glömmer mig hela tiden och nonchalant släpper dörrar i ansiktet på mig. Men jag är ju van att bli dissad (men brukar kalla det för ödmjukhet, det känns inte så smärtsamt då).

Så tjejer, nu kan vi börja planera! Jobba på förmiddagar och turista/slöa på eftermiddagarna kanske? Det är nog ett schema som passar alla utom den där morgontrötta lillsyrran. :-P

Comments:
Jag är arg på dig. Du snor MINA GG från campus :(
 
Du är inte arg, du är avundsjuk. Förresten är de lite mina också! :-P

Men var inte ledsen, det handlar ju inte om alla fem veckorna. ;)
 
Undrar om Lillasyster har ett likadant morgonhumör som Leo J... hmmm... :)
 
hahahahaha! jag KAN faktiskt gå upp tidigt om jag behöver... jag jobbar dock inte så effektivt då. :P men det här ska nog gå bra!

tänk vad vår klass klagar mycket för övrigt... inget är någonsin bra... :P
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?