onsdag, april 04, 2007

 

Sista snusen åkte in nyss...

...åtminstone hoppas jag det var den sista. Världen runt mig darrar nu när jag ska göra upp med nikotinet. Jag får inte den vänliga uppmärksamhet jag förtjänar. Folk säger inte "vad duktig du är". Istället säger alla "var snäll mot Suddagumma och andra människor". Vad har jag för rykte bland släkt och vänner egentligen, en psykopat?

Väskorna är packade, de blev bara halvfulla. Bra, då finns det plats för kläder och skor som är äckligt billigt att köpa i USA. Här ska shoppas! Tyvärr dröjer det en dryg vecka innan jag kan få en god öl igen. Å andra sidan kompenseras det av anständigt kaffe, jag älskar Starbucks! De släktingar vi ska bo hos brygger också starkt och gott kaffe till skillnad från de andra släktingarna som har bjudit oss på färgat vatten då och då.

Ha det bra nu alla. Håll ställningarna så ses vi om en vecka. Hoppas det finns två lediga platser på planet för mina kompisar Likert och Osgood. Men hur troligt är det på en skala?

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?