lördag, april 21, 2007

 

Tillbaka till livet...

...tror jag, det känns så just nu. Jag kan i alla fall nätt och jämt begripa vad Djurfeldt och de andra yrar om. Åtminstone om jag har min nya fina miniräknare hårt i handen och hela tiden bevisar att det de säger verkligen stämmer. Men riktigt kul är det inte. Hallå, jag är faktiskt samhällsvetare. Miniräknare är för naturvetare och annat löskefolk!

Så idag blir det alltså till att försöka plugga ikapp. Jag ska bara ta en timmes paus för att hämta den andra bilen på verkstaden. Sedan blir det böckerna fram till 16.00 då det ärorika DIF ska piska skiten ur Helsingborg!

Comments:
HIF vinner idag, har jag hört.
 
Nja du helsingborgsbloggare. Tyvärr representerar du ett exempel då lokalpatriotismen tillåts skymma det genuina fotbollskunnandet. :-P

Grattis DIF! :D
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?