onsdag, maj 16, 2007

 

Lillsemester!

Nu bär det av mot en minisemester i Stockholm och Västmanland. Medan Lilla syster och Ängeln sköter handledning och intervjubokning ser Jen G över de juridiska aspekterna och jag bevakar det kulturella. I kväll blir det teater: Jösses Flickor - Återkomsten.


I morgon ska vi träffa gamla kompisar. Vi släntrar runt på Torekällberget och ägnar dagen åt kaffedrickande och myspys. Har du några evenemangstips Liss? På fredag åker vi vidare till syrran (stora syster alltså) uppe i låtsasdalarna. Vi får se hur det blir med bloggandet närmsta dagarna. Känner jag mig själv rätt kommer jag nog att sno åt mig lite datortid här och där.

Lilla s, försök inte att passa på att smyga tillbaka katten medan jag är borta. Vi har kompisar som bor här och håller koll på (och räknar) djuren!

Comments:
Låtsasdalarna! Dä va väl dä värsta ja har höört, västmanlänning som ja'ä! haha! Vart i det fina landskapet ska ni?
 
Syrran bor i Häggebäcken som ligger jättenära Krylbo. De bor nästan på gränsen till Dalarna alltså.

Sorry för "låtsas" då Sofia. :-$
 
hihihi... jag lovar att inte smyga tillbaks katten... även fast det är en lockande tanke... :P
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?