tisdag, maj 01, 2007

 

Ny teknik har anlänt till byn...

Jag hämtade en ny DVD-brännare till min bärbara på låtsas-posten idag och efter byte av ram och skifte av kontaktdon passade den! Helt plötsligt kan jag bränna en DVD på 15-20 minuter och använda både plus- och minusskivor. Härligt, nu kan min bärbara och jag fortsätta dela hushåll några år till. Tack till Andjoh för tipset!

I övrigt är det härligt att vara alldeles själv igen utan att ha en massa kompisar runt benen som man ska ta hänsyn till hela tiden. Jag har mest slappat i soffan idag. Kurslitteraturen glor surt på mig från bordet men jag testar en ny taktik (dvs att inte plugga). I morgon är det sista föreläsningen inför tentan och sedan har jag två dagar på mig att tokplugga. Det kommer säkert att fungera. Men det vore väldigt roligt att få resultatet från förra tentan innan man kastar sig över nästa!

Nu blir det snart "Bones" och en kopp kaffe, därefter fotboll; Liverpool - Chelsea. Slöa is the shit!


Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?