lördag, maj 12, 2007

 

Studentlivet är hårt!

Jag antar att ni hade kul och allkårsfestade ordentligt igår på campus? Undertecknad var i alla fall uppe minst lika länge som er! Jag "deltog" nämligen passivt i en fest som slutade klockan 03:45 och började igen 04:30! Det var nämligen korridorfest i huset på Göteborgs motsvarighet till campus. Där befinner jag mig just nu. När festen äntligen slutade klockan sex var det för ljust för att sova. Själv slutade vi rumla vid midnatt och hade tänkt att ett-halv två var en lämplig tid att starta sovandet. Men som sagt, ödet och grannarna ville annorlunda. Tur att jag inte bor på campus därhemma!

Dagens motto är alltså orsaksbundet och lyder: "Skjut en student"!

Comments:
hahaha :)
 
du borde bo på campus! hade du gjort det kan jag slå vad om att du festat mer än vi!! :P
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?