tisdag, juni 12, 2007

 

Jag har känt mig så arg på sista tiden...

...framförallt när jag tagit del av politiska rapporter och diskussioner i medierna. Det har nog att göra med att jag inte gillar yuppies som satsar på sig själv, rasister och nassar som slår ned andra än sig själv, maskerad tok-"vänster" som förstör för andra - inte bara för sig själv och så vidare. Därför blev jag extra glad när Claes Borgström, tillsammans med sin fru, gör något bra igen. De gifter sig nämligen! Med några enkla och självklara rader lyckas han få Fälldin, Troedsson, Svensson med flera att framstå som de reaktionära mörkermän de är! I och för sig var det ganska lätt att se igenom deras debattartikel utan Borgströms hjälp men några kanske inte upplevde att hjärngänget avslöjade sig och då är det alltid bra att analyshjälp finns att tillgå.

Som en mindre allvarlig del av min mediedag väntar matchen Djurgården-Göteborg om ett antal timmar. Fotboll är faktiskt också viktigt! Patetiskt? Nej jag tycker faktiskt inte det. Visst måste man ha distans till idrott men man behöver inte bli så distanserad att man finner sig sitta och applådera artigt när motståndarna gör mål. Det är patetiskt, känslorna ska svalla! Vinner DIF ikväll ska jag reta Andjoh, Hinken och Lill-Per. Vinner Blåvitt kopplar jag ned mig från nätet och drar ut jacket!

Comments:
Räkna med att jag denna gång är en helhjärtad DIF-supporter!!
 
Hann inte klicka på länkarna igår. Suverän kommentar av CB!

Grattis till vinsten - och serieledningen, för övrigt!
 
Tackar. Grattis själv, Falkenberg blev visst tilltvålade igår.
 
hihihi... jag ycker om när ni klår bålvitt... :D och att vi vinner samma dag gör det ju inte sämre!
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?