fredag, juni 08, 2007

 

Jävlar vad sur jag var igår...

...ser jag när jag nu läser mitt inlägg igen. Ska sanningen fram är jag ganska bitter idag med. Eller rättare sagt desillusionerad, det glada humöret har återvänt till slut.

Min ledighet mellan skola och busskörande blev kort. Chefen ringde idag och bad mig rycka in redan i morgon. Jag skulle köra ett fotbollslag till deras bortamatch 10 mil härifrån. Sedan skulle jag sola och se på fotboll eller göra vad jag ville i några timmar för attt sedan köra hem dem igen. Jag sa ja av någon outgrundlig anledning, förmodligen därför att jag behöver pengarna. Men några timmar efter telefonsamtalet bytte jag bort fotbollsresan mot en tur och retur-resa till Göteborg på söndag. Det är mycket roligare och ger mer i lön. Så nu har jag tre Göteborgsresor att se fram emot under en vecka. Synd att man bara hinner fika och strosa runt en timme i denna fantastiska stad.

Comments:
I denna fantastiska stad med deras fantastiska fotbollslag.. Hit är du alltid välkommen :):):)
 
Tack och bock.

Däremot så är väl blåvitt en av de saker jag klarar mig utan. Tänk om man skulle flytta DIF till Ggb. Då vore stan helt komplett! :-P
 
Nej, det skulle fortfarande saknas ett riktigt ishockeylag ;-)
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?