lördag, juni 02, 2007

 

Nu är det vila som gäller i helgen.

Jag har dock ett måste; B-uppsatsen ska gås igenom. I övrigt ska jag bara slöa och slappa. Jag är TRÖTT, undrar om det har med våren att göra eller om det är skolarbetet som sliter? Hur som helst, igår skrev vi klart uppsatsen och jag kom hem till ön strax före åtta på kvällen. Suddagumma och jag satt och pratade till elva och sedan svimmade jag mer eller mindre i säng. Kvart över fem vaknade jag i morse! Varför kan jag aldrig sova? Förmodligen för att jag inte behöver mera sömn, men ibland så vill man ju inte gå upp ändå. Mycket irriterande!

Suddagumma föreslår by-pizzerian till kvällen, vi får se hur det blir med det, men visst vore det kul att hinna träffa lite kompisar och prata ikapp. Problemet är att det sociala i så fall kommer att krocka med matchen Danmark-Sverige. Strunt samma i så fall, jag får ju ändå se fotboll på måndag. Och hur intressant är en landskamp (eller en bal på slottet) i jämförelse med den matchen? Tänk att få se storheter som Öster och Örgryte samtidigt och på samma gräsplan, det är stort!

Comments:
hihihi... ja danmark-sverige är ingenting mot dessa två storheter som ska tampas på måndag! :D ska bli så himla roligt! årets första livematch.... :)
 
Tyvärr lär ni mog bli ganska ensamma nu på måndag. Detta för att Öster får vänta på att få stryk av Öis tills den 16 augusti...
http://www.osterfotboll.com/content/view/904/2/lang,se/

Jag lider med er för att ni inte fått se riktig fotboll ännu denna säsong. (förortslagen från östra sverige räknas inte).
 
Vilket elände! Men vilken tur att någon har koll, tack för tipset! :)
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?