onsdag, juni 20, 2007

 

Sofia tvingar mig att fortsätta blogga:

Dessa tester, varför kan jag inte låta bli dem? De är som horoskop, omöjliga att ta på allvar - omöjliga att låta bli! Så här är jag:


Jag är alltså:



"Jag gillar att prata med andra", ja jag är nästan patetiskt intresserad av människor. Fast egentligen är jag inte patetisk för vissa älskar jag, andra kan dra åt helvete.

"Jag gillar att ha struktur och ordning i mitt liv". Mmmm, jag är något så sällsynt som en känslostyrd perfektionist. Allvarligt talat testskapare på Zapera: Även om det spontant låter som jag så finns inte sådana djur!

Comments:
Hahaha, jag ska genast leta reda på ett annat test. Bara för din skull :)
 
åååh jag älskar sånna test! vart fanns detta??!
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?