fredag, juli 13, 2007

 

Dags för en testutmaning igen:

"Känner du vår kronprinsessa" frågar DN idag. Nå, gör du det?



Jag lyckades få ihop 3 rätt av 7 möjliga. Men det var liksom inte meningen. Det enda jag egentligen visste (av någon underlig anledning) var att Victoria konfirmerades i Räpplinge kyrka på Öland. De andra två rätt jag hade var bara chansningar som gick hem.



Kasta er över testet nu och njut av att förnedra er i kungakunskap. Kom igen Lilla S, du gillar ju olika test! Sofia H, här får du igen. :) Snorpan, go for it! Nej visst, jag glömde att du dissar mig sommartid! :-P Andjoh, du brukar vara kunnig!

Comments:
hmm. 2 rätt. Och det bara för att du avslöjade dopkyrkan!
 
5 av 7!! Haha, om det nu är bra eller dåligt vet jag inte. Det kanske bor en liten royalist i mig. Heh.
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?