onsdag, juli 04, 2007

 

Utarbetad igen!

Jag börjar ledsna på vägen till Stockholm och på de sena bussturerna. Men denna gång var det bra med sen avgång för det gav mig chansen att handla en hårddisk i stan. 500 GB för mindre än 1100 riksdaler, nice price! Resten av kvällen ska jag bara slöa med en bok, nattmacka och öl (jag har låg moral). Imorgon är jag ledig, då ska hårddisken installeras och förhoppningsvis ska jag även lyckas få Ubuntu att kommunicera med seriella porten på ett vettigt sätt.

Ingen Lilla S på messenger idag heller. Efterlysning alltså!

Comments:
hihihi... nej jag hade ju ingen dator!! och vad hemskt det är utan internet... såååå glad att min dator funkar igen och allt är som det ska. :)
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?