lördag, augusti 04, 2007

 

Jag måste dela med mig...

...av den fantastiska musik jag lyssnar till idag. Eftersom jag inte använder mediaplayer och kan dela via messenger så skriker jag ut min musiklista här:

Snow Patrol - Chasing cars (sååå bra)
Bo Kaspers - När du rör dig (ett måste sedan konserten häromkvällen)
Anna Ternheim - Lovers dream (mmm, den vill inte riktigt släppa taget)
Lars Winnerbäck - Söndag 13.3.99 (hans bästa?)
Anna Nalick - Breathe (en av de allra bästa, tack lilla S)
Bo Kaspers - En man du tyckte om (snyft!)
Belle and Sebastian - Another sunny day (Behövs efter förra låten)
Coldplay - White Shadows (Från en av 2000-talets bästa skivsläpp)
Elin Sigvardsson - Stupid sunday song (Häftig gladlåt)
Bright Eyes - First day of my life (vill inte heller släppa taget. Tack Sofia H)
Natasha Bedingfield - Unwritten (Är hon eller Lauryn Hill världens bästa sångerska?)
The Killers - Read My Mind (Wov!)

Nu höjer jag volymen, öppnar fönstret och lämnar datorn till förmån för verandan. Bra, då får grannarna också njuta av min musik.

Visst ja, jag testade det här också:
Jag tycker inte det blev särskilt likt men jag hade kul!

Comments:
Riktigt braiga låtar du! Men Natasha Bedingfield?? Hallå! hehe :)
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?