onsdag, augusti 29, 2007

 

Om en vecka fyller min blogg ett år.

Vad ska man göra av det då? Ja inte vet jag. Jag borde kanske avge ett löfte som säger att nu är det dags för bloggen att få en profil och att den bör försöka tillföra något för någon? Just nu känns det inte som så mycket att fira. Vad säger du Pelin? Du är ju chef över alla firanden. Du glömmer väl förresten inte att du sagt att du ska fixa min fest i vår när jag ska träda in i det onämnbara? "Hela campus ska darra" bör väl vara mottot!

Tillbaka till bloggen. Vad ska man egentligen göra för att kunna tillföra något? Jag misstänker att det ställer krav på att den som skriver måste vara ärlig. Själv sitter jag ofta och småljuger, piffar upp sanningen eller döljer den. Hur mycket sanning tål bloggläsare egentligen? Nu är det egentligen ingen panik, jag har ju en vecka på mig att formulera en riktlinje för framtida bloggande. Visst ja, så ska det skapas en riktlinje för C-uppsatsen också...

Comments:
Trodde att C-uppsatser var något som endast studenter på optikerutbildningen skrev....

Vad sägs om den?
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?