onsdag, augusti 08, 2007

 

Tio orsaker att inte blogga just nu:

1. Det är för varmt
2. Jag har ingen inspiration
3. Jag kommer inte på något att skriva om (vilket iofs inte brukar stoppa bloggare)
4. Jag hinner egentligen inte blogga (ska strax iväg till jobbet)
5. Elton John vill inte att jag bloggar
6. Jag pratar på msn och har svårt att göra två saker samtidigt (jag är ju kille)
7. Jag måste hinna ringa morsan
8. Jag behöver äta innan jag börjar jobba
9. Jag måste hinna duscha
10 Det är svårt att hitta på tio skäl till att inte blogga

Se där, nu fick jag ihop till ett inlägg idag också! Hmmm, sorry, jag lovar att skärpa mig framöver.

Comments:
Tyvärr finns ett skäl till. Inte för dig hoppas jag, men rent allmänt:
http://nordicdervish.wordpress.com/2007/06/15/ingen-mer-islamkritik-fran-mig/
 
Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?