fredag, september 07, 2007

 

Idag gick jag upp 04:30 för att hinna plugga.

Efter seminariumet åt Jen G och jag lunch och började planera för C-uppsatsen. Det lutar åt succe, åtminstone kommer det att bli bra och vi kommer att ha roligt! Därefter åkte jag och Suddagumma direkt till Göteborg för att hälsa på tjejerna. De bjöd oss på middag som tack för den mat vi höll dem med i somras. Vi gick på en polsk restaurang som heter Krakow. Jättegod mat men jäklar vad mycket mat! Jag åt gulaschsoppa till förrätt och fläsklägg med stuvad surkål och stekt potatis till varmrätt. Fläsklägget var gott men jag åt max 20% av rätten. Pinsamt!



Nu är det dags att sova. I morgon ska vi göra stan. Vi ska shoppa lite och träffa en släkting till Suddagumma. Givetvis blir det en fika på Café Cello. På kvällen blir det dansföreställning på operan. Göteborg rulez!

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?