onsdag, september 19, 2007

 

Idag är en effektiv dag!

Läsa klart boken - Check!
Förbereda mitt seminariekapitel - Check!
Läsa in mig på B-uppsatsen igen - Check!
Skriva ned synpunkter på kritiken av den - Check!

Jag har till och med promenerat. Tyvärr är det en alltför ovanlig företeelse här hemma i byn men solen tvingade ut mig. När jag skulle gå genom hagen på vägen ned till havet såg jag plötsligt denna herre: Jag har bara sett honom på avstånd under en längre tid men inte var han väl så här stor sist? Jag brukar inte vara överdrivet rädd för tjurar men idag tog jag en liten omväg, bara ifall att...

Nu ska jag läsa en eller två C-uppsatser som kanske kan inspirera och få tankarna att klarna inför vår egen uppsats? Sedan är det dags att laga middag. Idag blir det potatis- och brockoligratäng med senap och tomat. I morgon är det dags att åka till stan igen. Då kanske jag ska passa på att äta en blodig bit kött så jag inte slutar som vegan, det verkar så jobbigt att jämt vara fastkedjad vid en traktor! :-P

Comments: Skicka en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?